Thursday, August 28, 2008

PLAN HEBAT DARI PERIGI BARU

Nama saya Ahmad Abbas .Saya mempunyai "rekod cemerlang "tidak pernah berjaya di dalam sebarang biz berkaitan online.Saya dah cuba berbagai program reseller, terutamanya yang hujungnya ada bunyi "duit".Minggu lepas saya tengok satu iklan kat berita harian online. Macam best je saya tengok. Nama program tersebut ekoleksi. Saya hantar email kat upline yang buat iklan itu. Saya baca balasan e-mailnya.Katanya kalau nak berjaya kita kena jadi cerdas sikit macam ikan haruan.Saya pun ikut panduannya.Saya pun daftar pada 5/8/2008.Hari Rabu 13/8 upline buatkan saya iklan dan tempah satu slot kat berita harian.Iklan naik pukul 11 pagi.Bila saya balek rumah pukul 10 malam saya pun buka internet.Alamak ! bestnya ! Dah ada 7 orang downline.Gembira sungguh. Walaupun belum betul-betul berjaya tetapi saya dah tercium bau kejayaan. Betul lah kata upline tersebut. Nak berjaya mesti kena cerdas sikit macam ikan haruan(teringat pulak iklan Othman Hafsham). Kalau kita lenggang kangkong alamat lah kita hari-hari makan sayur kangkong !

Ahmad Abbas Zainol
Kuala Lumpur


Penyata income upline

E-KOLEKSI ADALAH PERIGI DUIT VERSI BARU

Daftar percuma disini : http://www.ekoleksi.com/puyu75

Kini telah muncul sebuah program baru yang lahir dari kesinambungan program perigi duit.Program ini lebih hebat dan menarik dari "adiknya" iatu program perigi duit.Anda tak perlu menunggu sehingga level ke-4 untuk mendapat bayaran pertama dari downline.Apabila seorang ahli mendaftar di bawah anda maka bayaran RM10 akan terus dibayar kepada upline dan RM40 akan dibayar kepada top reseller

Jika ada 6 orang direct downline dibawah anda maka anda dapat:

RM10 x 6 = RM60
Bayaran ini dibayar terus kepada anda tanpa perlu menunggu kelevel 4

Jika anda telah menjadi top reseller kepada kepada 6 orang downline tadi maka bayaran seterusnya adalah seperti berikut :

RM40 x 6 = RM240
Bayaran ini anda dapat setelah anda menjadi top reseller kepada mereka


Semua konsep dan peraturan adalah sama seperti perigi duit kecuali pembayaran di pecahkan kepada 2 bahagian iatu RM10 kepada upline dan RM40 lagi kepada top reseller.Kebaikan program ini ialah anda boleh mendapat semula modal RM50 hanya dari pembayaran terus oleh direct downline tanpa perlu menunggu mereka sampai kelevel 4 anda.Oleh itu program ini juga di gelar " Rajaperigi Duit" kerana ianya lebih hebat dari program sebelumnya.

Daftar percuma di sini : http://www.ekoleksi.com/puyu75

TAWARAN ISTIMEWA : PROMOSI PERCUMA 3 HARI DI INTERNET JIKA ANDA MEMBUKA SATU AKAUN e-KOLEKSI.ANDA AKAN DIPROMOSIKAN DI SINI :http://www.mykedai2u.com/
(Promosi di bahagian banner)

Cara promosi

Anda boleh promosikan dengan mudah program itu disini

http://www.bharian.com.my/
Di sini anda boleh iklankan dengan harga RM50 sekali iklan
http://www.iklanpercuma.com/
Di sini anda boleh iklankan dengan harga RM20 untuk 2 bulan
http://www.mykedai2u.com/
Di sini anda boleh iklankan dengan harga RM60 untuk 1 bulan
http://classified.cari.com.my/
Di sini anda boleh iklankan dengan harga RM4 sehari

Anda boleh hubungi saya untuk iklankan jika tidak mahir untuk mengiklankan program ini di internet. Saya akan buatkan sebuah blog percuma untuk anda dan promosikannya di laman iklan seperti yang dinyatakan diatas. Ada banyak lagi laman iklan sebenarnya. Sila hubungi saya di email berikut untuk pertanyaan lanjut mengenai program ini dan cara mempromosikan ia di internet.Hantarkan e-mail anda kepada :

perigibaru@yahoo.com

Hubungi saya di sini 016-7051374

Bagaimana cara jika anda ingin terus mendapat bayaran RM40 dari downline anda tanpa perlu menunggu sehingga kelevel 4?

Jika anda tidak mahu menunggu sehingga downline anda sampai kelevel 4 sebelum mendapat pembayaran RM40 dari mereka, ada caranya.Saya akan menerangkan atas permintaan sahaja.Dengan cara ini anda akan terus mendapat pembayaran RM40 dari direct downline anda sebaik sahaja mereka mendaftar dibawah mereka.Sila masukkan maklumat anda di sini untuk keterangan :


Daftar percuma di sini :http://www.ekoleksi.com/puyu75


UNTUK AHLI YANG MENDAFTAR UNTUK BUKA 4 AKAUN AKAN DI BERIKAN PROMOSI 2 BULAN PERCUMA DI INTERNET ! ANDA AKAN DI PROMOSIKAN DI SINI :
http://www.iklanpercuma.com/
( Di bahagian iklan panas)



Perkembangan ekoleksi sangat pantas.Saya baru menyertai beberapa minggu tetapi sudah boleh dapat income RM200-RM500 sehari.Beberapa "Otai" perigiduit juga dah join.Kyrul baru saja daftar dibawah saya minggu lepas.-
-Upline ekoleksi-

2 comments:

Al-Mansor Abu said said...

PERCUMA 5 DOLLAR!!!

Tuan Kedai said...

Inginkan blog promosi eKoleksi yang kemas dan nampak profesional?

Sila KLIK DI SINI untuk contoh.

Bayaran RM50 sahaja.

Jom buat bisnes sambilan DI SINI